Met trots presenteren we u enkele reacties van onze relaties.

Wij investeren in de relatie met u en gaan altijd, zoals u kunt lezen in onderstaande  projectbeschrijvingen, voor de langetermijnrelatie.

Op verzoek brengen wij u met deze klanten in contact zodat u zelf van hen kunt vernemen hoe zij de samenwerking met 3BM IT Solutions ervaren. 

bottom blok background top blok background

DutchPharma


Het verhaal van Jacques Oomen , Directeur DutchPharma - Breda

 

Tetrix BV houdt zich sinds 2010 bezig met de  o.a.. de verkoop van voedingsmiddelen supplementen in Nederland en later ook in België.

We bieden daarbij een proefpakket aan via telemarketing en online acties, waarna in een abonnementen systeem klanten op regelmatige basis supplementen krijgen toegezonden.

Na een start met enkele honderden klanten in 2010 kwam er een snelle groei en daarmee de behoefte aan flexibel software systeem om de activiteit in goede banen te leiden.

 

Ik zocht daarbij naar een software systeem, dat primair geschikt zou zijn voor markting- en logistieke doeleinden en secundair om de administratie bij te houden.

Dat bleek nog een hele klus, immers de meeste software systemen zijn gebouwd vanuit een administratief oogpunt en marketing en logistiek hangen er vaak een beetje bij.

 

Via mijn netwerk stuitte ik op 3BM. En na een presentatie in juli 2013 was ik direct om.

Eindelijk een systeem dat niet door een boekhouder is gedomineerd en met veel mogelijkheden tot eigen invulling.

Wat me bovendien erg aansprak was het kleine team van 3BM, met bevlogen professionals, die allen het basissysteem van binnen en buiten kennen.

Dus gelukkig geen project managers die eerst de aanpassing gaan definiëren, offreren en dan eens een keer gaan inplannen.

Nee, gelukkig niet; je hebt een direct aanspreekpunt, die je vaak gelijk kan vertellen wat je aanpassing ongeveer aan uren gaat kosten. En bij akkoord je menigmaal flitsend snel helpen.

Die korte lijnen spreken me tot op heden nog steeds erg aan.

En loop je een keer vast of heb een verkeerde bewerking uitgevoerd, dan is vaak een telefoontje genoeg en wordt het snel verholpen.

 

3BM is bovendien een club, die zich vanuit hun klanten ook graag laat aansturen.

Heb je bijvoorbeeld een idee om je inkomende e-mails via de database te laten binnenkomen en afwerken, dan investeert 3BM daar ook zelf in. Immers het maakt hun systeem ook weer aantrekkelijker voor andere klanten, die deze toepassing mogelijk ook kunnen implementeren.

 

Kortom een tevreden klant,

 

J. Oomen

 

 

 


Terug naar overzicht >>
bottom blok background top blok background bottom blok background